суббота, 21 мая 2016 г.

Рефлексія модуль 9

В цьому модулі ми вивчали, обговорювали, аналізували проблеми само спрямування учнів у навчанні та роль диференційованого навчання.
Дуже часто перед вчителем постає таке питання: як допомогти учню стати само спрямованими у навчанні?! Для початку потрібно навчити учнів ставити власні навчальні цілі, планувати навчальну траєкторію, вміти бачити і виправляти свої помилки, аналізувати результати своєї роботи.
Особливу роль відіграють документи фасилітації, особливо для дітей, яким важко працювати без допомоги вчителя та інших учнів. Також важливо продумати діяльність обдарованих учнів, які можуть дійсно дослідити питання на високому рівні.
Ми цілеспрямовано наближаємося до фінішної прямої.

Комментариев нет:

Отправить комментарий